Welcome to Keen Software House Forums! Log in or Sign up to interact with the KSH community.
  1. You are currently browsing our forum as a guest. Create your own forum account to access all forum functionality.

La Hermandad de la Cruz Dorada - Brotherhood of the Golden Cross

Discussion in 'Groups & Dedicated Servers' started by Dylantriskel, Jan 20, 2015.

Thread Status:
This last post in this thread was made more than 31 days old.
  1. Dylantriskel Apprentice Engineer

La Hermandad de la Cruz Dorada

[​IMG] Fraternitas Aurea Crucis [​IMG]

(Brotherhood of the Golden Cross)

La Hermandad de la Cruz Dorada pretenderá ser un punto de encuentro para aquellos jugadores de habla hispana, preferentemente mayores de dieciocho años, que quieran disfrutar en compañía de cerveza fría, ingeniería seria, buen rol, y buen humor por encima de todo.
    En la Hermandad cada miembro tendrá un voto cuyo valor irá en aumento según antigüedad y méritos propios para con la Hermandad.
    Las normas serán definidas en un futuro, y refrendadas por los miembros existentes en ese momento.
    A pesar de ser una Hermandad de habla hispana, se aceptarían eventualmente angloparlantes, y habitualmente se usará el inglés para el trato con otros clanes no hispanos, por lo que se recomienda cierto manejo de la lengua anglosajona, aunque en ningún caso es requisito para ingresar.
    El ingreso será libre, se dará la bienvenida a todo el mundo que pida acceso salvo oposición de algún miembro por razón justificada.
    [SIZE= 11.0pt]Según vaya definiéndose la hermandad, la normativa irá ajustándose para mayor comodidad, diversión y convivencia de todos.

Atentamente, Hermano Dylan

[/SIZE]Brotherhood of the Golden Cross is intended to be a meeting point for those Spanish-speaking players, preferably eighteen or above, who want to enjoy drinking cold beer, engineering, with a good role, and good humor above all.​
    In the Brotherhood each member will have one vote whose value will increase according to seniority and own merits.
    The rules will be defined in the future, and countersigned by existing members at that time.
    Despite being a Brotherhood of Spanish speakers, we will eventually accept English speakers, and English language will be used to dealing with non-Hispanic groups, so true management of Anglo-Saxon language is recommended, but in any case it is required to admission .
    Admission will be free, unless objection by any member for a good reason.
    The rules will be adjusted for comfort, fun and fellowship.

Best regards, Brother Dylan

Last edited by a moderator: Jan 21, 2015
  2. Dylantriskel Apprentice Engineer

reserved

3. Dylantriskel Apprentice Engineer

reserved

4. Dylantriskel Apprentice Engineer

reserved

5. Dylantriskel Apprentice Engineer

reserved

6. Dylantriskel Apprentice Engineer

reserved

7. Martinineter Senior Engineer

Every order needs allies, even the most powerfull ones. Would you do us an honor and fight amongst our side in times or great need?

Last edited by a moderator: Jan 22, 2015
  8. Dylantriskel Apprentice Engineer

It will be an honor to cooperate with you for the greater good, count with us.
    A friend in need is a friend indeed.

9. BB.JoeNado Trainee Engineer

Hey I would not consider my self as having a Spanish ancestry... but i have taken 1 1/2 years of Spanish class does that count? Oh also i have access to Google Translate.

Last edited by a moderator: Jan 22, 2015
  10. Dylantriskel Apprentice Engineer

You would be welcomed if you are agree with our precepts, most of us actually speak english too, but you should know that we´ll mainly speak/write in spanish between us.
    So you´ll probably find more fun in a native English group.

If knowing that you still want to join us, you will be welcomed here.

11. aron89 Trainee Engineer

Me gustaria unirme, estaba buscando mas gente española que lo jugara y lo he encontrado :)

Si hay algun requisito o algo aparte de los descritos en el post preguntame ^^

12. Dylantriskel Apprentice Engineer

Buenas! Pues de momento no hay una normativa fija más allá que la del sentido común hasta que hagamos una redacción de normas de convivencia y lo votemos.

Si estás de acuerdo con lo arriba escrito, eres más que bienvenido!

13. aron89 Trainee Engineer

Perfecto, gracias!

14. Zh3sh1re Trainee Engineer

Curses! Another faction has fallen into the clutches of the vile flamingo! This will not go unpunished!

15. GerardoE Trainee Engineer

Hola, soy de México, antes, Nueva España, y os ofrezco mi espada y mi vida a vuestra orden y juro honrar este juramento, jajaja bueno, me gustaría unirme y de hecho tengo ascendencia Española, por mis dos apellidos, Estrada y Barajas

16. Dylantriskel Apprentice Engineer

Muy buenas!

Tu espada y tu compañía es gratamente bienvenida si estás de acuerdo con lo arriba escrito!

17. GerardoE Trainee Engineer

Claro que sí! Gracias!

18. PeterHammerman Junior Engineer

*A letter from the Great Kingdom Of Poland*

We're sending You greetings and a request to form a trading alliance. We wish to cooperate to warm up our kingdom relations and achieve mutual trade benefits.
    *Sign of a king*

19. Dylantriskel Apprentice Engineer

We salute you, and gladly accept your request for the greater good of our people.

Kind regards.

20. Korgak Trainee Engineer

Saludos, hermano Dylan, llevo varias semanas siguiendo este juego y por fin me lo he comprado. He estado leyendo el foro y menuda sorpresa me he llevado al ver que hay españoles con ganas de crear comunidad. Humildemente espero que vuesa merced me acoja en tan ilustre y honorable hermandad, en la que pasaremos grandes y divertidos momentos. :p

Acabo de ver que ya se puede traducir el juego a nuestro idioma, ¿que os parecería a los hermanos de la Cruz Dorada sacar a relucir los polvorientos escritorios y hacer de escribas? ;)

21. Dylantriskel Apprentice Engineer

Saludos Korgak, te doy la bienvenida a nuestra Hermandad!

Cuantos más seamos mucho mejor y mayores logros alcanzaremos!

Pd- Donde viste lo de la traducción?

Pd2- No he estado mirando el foro desde ayer que me lo pillé, y estoy a puro vicio =P

22. Korgak Trainee Engineer

Gracias por aceptarme!

Aqui te dejo el link a la traduccion:
    http://www.medievalengineers.com/localization.html

23. Dylantriskel Apprentice Engineer

Okey, me pongo a ello!
    Gracias!

Edit - Buff, acabada!

Last edited by a moderator: Feb 22, 2015
  24. TodesRitter Moderator

25. Dylantriskel Apprentice Engineer

"Brotherhood of the Golden Cross is intended to be a meeting point for those Spanish-speaking players, preferably ..."

Is a spanish speakers faction, but if is a problem I can write in both languague in the same post.
    Thanks for understanding.

Last edited by a moderator: Feb 23, 2015
  26. Wintersend Senior Engineer

To be fair to this thread, I don't think there is a Spanish language section for ME.

27. Ingenio Ingens Apprentice Engineer

But as stated in the opening post this is a group for Spanish players. There also aren't any language forums.

28. dimiMoon Trainee Engineer

Hello from Spain. I like construction games and i like all medieval stuff. So i was very happy when i noticed about that game. i finally bought today!
    First of all thanks to developers for your work and i wish the best for this project. I offer my help like player/tester.
    Dylantriskel, GerardoE, Korgak... I'm glad to see we are few spanish players. I want to join Brotherhood of the Golden Cross if it's possible. Feel free to add me on Steam: (same nickname) dimiMoon.
    I hope the multiplayer mode will be avaliable soon for work and play together.
    Cheers
    dimi.
    Hola desde España. Me gustan los juegos de construcción y las cosas medievales. Me puse muy contento al descubir este juego. Finalmente me lo compre hoy!
    Primero de todo dar las gracias a los desarolladores del juego por su trabajo y desear lo mejor para este proyecto. Ofrezco my ayuda como jugador/tester.
    Dylantriskel, GerardoE, Korgak... Me alegra ver que somos varios jugadores Españoles. Me gustaria unirme a La Hermandad de la Cruz Dorada si es posible. Y podeis agregarme como amigos en Steam: (utilizo el mismo nick) dimiMoon.
    Espero que el modo multijugador este disponible pronto para poder jugar y trabajar juntos.
    Un saludo,
    dimi

29. Dylantriskel Apprentice Engineer

Bienvenido! Espero que hayas llegado para quedarte!

Si estás conforme con lo arriba expuesto, eres más que aceptado en la Hermandad!

Espero que disfrutes tanto como nosotros, y si conoces a más gente que esté interesada no dude en invitarla.

Un saludo, Dylan

Thread Status:
This last post in this thread was made more than 31 days old.